dinsdag 18 oktober 2016

Nog 2 dagen tot de OEQC 2016 in Maastricht



Nog 2 dagen tot de OEQC 2016 in Maastricht en via Facebook van de organisatie weet ik dat mijn quilt "TWENTY20, Cricketmatch"al hangt in de rij van thema quilts.

Hier wil ik weer een klein stukje laten zien. Dit keer de Batsman 's legguards. Dit zijn de beenbeschermers die nodig zijn om de benen te beschermen tegen de heel harde rode cricketbal.
Ze zitten met 3 stroken om het onderbeen met klittenband vastgesnoerd. Dit beschermd goed maar het maakt het lopen over de pitch wel een aparte ervaring. Probeer maar eens zo hard te lopen zodat je een run scoort en op tijd, voor je uit gegooid wordt, aan de overkant bent.
Hieronder sta ik als "batsman" en gaat de bal via mijn Bat over het veld.



Kijk zo als hieronder bij deze speelster van de Hilkamp combinatie ( dames van Kampong - Utrecht en Hilversumsche Cricket Club) zou het er dus uit moeten zien. Dynamisch en heel hard kunnen slaan. Maar zij is nog jong en ik begin overmorgen aan mijn laatste jaar als vijftiger. Maar ik mag af en toe invallen bij dit leuke team.



 Maar af en toe maak ik een run zoals hier


Geen opmerkingen: